برگزاری آخرین جلسه ی شورای مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۴
تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : آخرین جلسه ی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گتوند با حضور برخی ازروسای کمیته ها برگزار شد.

IMG_1914به گزارش گتوندنیوز پرویز رضایی معاون فرماندار گتوند در ابتدای این جلسه گفت : آسیب ها و مضرات استفاده از مواد مخدر و تاثیرات شوم آن بر روی خانواده و اجتماع برکسی پوشیده نیست و این موضوع باعث می شود تمام اقدامات فرهنگی ، اجتمایی و حتی قهری دراین رابطه مورد انتظار است .

رضایی در ادامه بیان داشت آموزش وپرورش و دانشگاه ها و… و تمام کمیته های مربوطه باید اقدامات لازم جهت واکسینه کردن جامعه را انجام دهند .

محمد رادمان کارشناس دفترسیاسی فرمانداری باگله کردن نسبت به عدم برگزاری جلسات تخصصی صحبت های خود را آغازکرد و گفت : تمام کمیته ها باید جلسات تخصص خود را برگزار کنند

در ادامه رادمان استفاده ازمساجد و بالابردن ظرفیت های انجمن های مردم نهاد را ازمهمترین اقدامات مورد نیاز عنوان کرد و در ادامه ی جلسه نیز برخی روسا اقدامات یکساله ی خود برای ریشه کن کردن اعتیاد در شهرستان گتوند را عنوان کردند.
محمدعلی اسدی ریس اداره ی ارشاد گفت : برگزاری نمایشگاه های مختلف درمرکز شهرستان و حومه و چاپ پوستر و بنر و انتشار مقاله ، برخی از فعالیتهای این اداره در این زمینه به شمارمی رود .

IMG_1897سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند نیز طی سخنانی کوتاه بیان داشت : ادارات درحال حاضر بیش ازحد توان خود در این زمینه فعالیت دارند ئ از همه ی ظرفیت های خود استفاده می کنند .

کنگری درادامه گفت : برخورد قهری به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد و نیاز است تا فعالیتهای فرهنگی و آموزشی قابل توجهی در این زمینه انجام گیرد که سپاه آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با کمیته های مختلف را اعلام می کند.

ضامن مرادی ریس شورای شهرستان نیز با اشاره به سخن امام (ره) گفت : ما باید سخن امام را سرلوحه ی کار خود قرار داد که گفت ” ما می توانیم ” و در همه ی امور توانایی های خود را باور داشته باشیم .

مرادی در ادامه گفت : نوجوانان وجوانان بدانند که تحریم ها از آغاز انقلاب شروع شد و نه از سال های اخیر و ما با وجود این تحریم ها درجنگ ۸ ساله پیروز شدیم و این پیروزی نشان می دهد که درزمینه ی ریشه کن سازی مواد مخدر نیز می توانیم موفق باشیم .

وی همچنین بیان داشت : هزینه کردن در زمینه ی مسائل فرهنگی خود نوعی سرمایه گزاری برای ساختن ایرانی سربلند به حساب می آید و هرچه در این زمینه بودجه مصرف شود باعث رشد و شکوفایی بیشتر می گردد .

درادامه ی جلسه مسئولینی از آموزش وپرورش ، شبکه بهداشت و درمان ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور گزارشاتی از عملکرد خود را مطرح کردند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: